Kızlar bebeğim gündüzleri 11 de uyansa akşam 6 ya kadar en fazla 1-2 saat uyurdu. İş yapamaz halde olurdum.
Şu 2-3 gündürde emmek için bile zor uyandırıyorum yarım saat uyanık kalıp tekrar geri dalıyor. Gece 11 de kolik ağlaması başlardı o bile yok. Dönemsel midir?