ikibebeanneli Kızlar 10günlük bebeğim var gözleri çok çapaklı Randevu düşüremiyorum özellikle çocuk doktoruna götürmek istiyorum rutın kontroller ıcın Yenidoğana randevusuz bakarlar mı birde hangi doktor iyi bilgisi olan varsa yazabilir mi
Oburiks ikibebeanneli Yenidogan için zaten oraya gidip randevu alıyorsunuz Yani biz öyle yapmıştık 1 aya kadar yenidogan doktoru baktı, doktorun odasında sekreterden sıra aliniyor