sema_068 benim oğlan kolik mi bilmiyorum ama inanılmaz gazlı bir bebek 20 günlükken sabah hiç iaşmaz 8 de ağlamaya başlardı 11 e kadar susturamazdık akşam olurdu 6 gibi başlardı 9 a kadar herşeyi denerdik en son artık doktorun verdiği damla çözüm olmadı bizde bigaia damla ve nurse harvey şuruba başladık ikisini aralıklarla verdim sürekli gaz masajı yaptım Emzirme yastığına yüz üstü yatırdım bu şekilde çözdük çok şükür şuan 2 aylık arada yine oluyor ama eskisi kadar sık değil bazen kucakta bombeli adımlarla yürümek rahatlatıyor