sema_068 bağırsak sistemi ile ilişkilendirilse de kolik aslında bebeğin belli saatlerde hızursuzlanma ağlama nöbetlerine girmesi olarak adlandırılıyor. Genelde bağırsaklardaki gaza bağlanıyor ama bir çok sebebi olabiliyor iyi tespit etmek lazım. Benim kızım 40 gün boyunca 19-22 saatlerinde huzursuzdu mesela hep memede kalmak istiyordu hep ağlıyordu. Ama 40 gün sonrasında hiç öyle bir sorunu kalmadı. İlla bir dertleri vardır ama biz anlamıyoruz sanırım. Görümcemin oğlu kolik 3. Ayında düzeldi mesela o da ayrıca kabızlık vardı bağırsakları tembeldi dediğim gibi iyi tespit etmek gerekiyor