Arkadaşlar merhaba, geçen gün annemin yanağında hafif kızarıklık vardı önemsemedik ertesi gün yanak komple kızarmıştı kulağından burnuna gözünden çenesine kadar sadece bir yanak. Acile götürdük antibiyotik verdi yüzde selülit bizim bildiğimiz selülit gibi bişey değil dedi. Antibiyotik başladık ağrı kesici ağrısı yok atmıyor bir de kulağına damla verdi doktor. Dün başladık sabah bugün annemin yanağı daha kötü olmaya başladı kızarıyor bazı yerler daha koyu kızarık. Geçiren var mı zamanla mı geçecek yoksa tekrar doktora mı götürmeliyim bilemedim bilgisi olanlar yazabilir mi?