Bebeğin çok küçük anne sıcaklığına ve kokusuna ihtiyacı var. Uykusu henüz düzene girmedigi için çok normal. 7 aylık kızım bazen gece emmeye uyandığında bir daha zor uyuyor. Loş bir ortamda kucağında salla ninniler söyleyip yatıştır. Ben yüzünü ve saçlarını okşuyorum hoşuna gittiği için sakinlesip gözlerini yumuyor ve o sekilde yeniden uykuya geçiyor. Daha yolun çok basindasiniz. Uyku damlasi sormussunuz bu doğru bişey mi doktoruna sorup kullanin derim. Ben kullanmadim.