Kızlar bebeğim üç aylık oldu doğduğundan beri mama ve meme veriyorum aptamil kullandık hep ama artık gaz yapıyor gibi kakasını yapabiliyor her gün ama gazlı bi bebek bende mama değiştirmek istiyorum sizce hangi mamayı almalıyım çok kararsızım yarın doktor kontrolüm var doktora da soracağım