betul27 aynıyız valla kolik dediler gazını da atıyor artık ama gerçekten huysuz bir bebek. Daha karnımdayken doktor ultrasonda nasıl sınırlı bakiyo demişti 😁 herşeye ağlıyor kitap okuyayım diyorum ağlıyor karnına acıkıyor ağlıyor doyuyor yine ağlıyor kucağa al diye ağlıyor alınca yine ağlıyor 😂 sevemiyoruz bile inanın ağlayacak diye 🤭 benim kızımda 3 aylık