ma1 Merhaba hanımlar 40 günlük bebeğimin sarılık sonucu 21.07 çıktı yarın hastaneye gideceğiz bu kadar yüksek çıkan var mı . Beni neler bekliyor korkuyorum…
ayse74fe ma1 yatış bekliyor ışık tedavisi alması lazım korkulacak bi durum yok sarilik olmayan bebek yok ışık tedavisi verirler 2 saatte bir emzir uyutma ama değeri yükselmiş yeterince yatırırlar diye düşünüyorum
Dgghgddgg ma1 merhaba geçmiş olsun yükselmiş biraz bizde olmuştuk 16 çıkmıştı doktor biraz daha yükselirse ışık tedavisine aliriz demişti şükür yükselmedi size demedilermi galiba biraz sınırı geçmiş ama mavi ışıkta bir günde geçiyor üzülmeyin
Mavili-mavilimorcicek ma1 Ateşi var mı?Beslenme de problem yoksa belki yatirmazlar ancak hastane de yatsa bile korkmayın 3-5 güne toparlar belki o kadar bile kalmaz.Benim de çocuklarım sarılık olmuştu tavsiyem eğer yatırırlarsa evinize döndükten sonra güneş ışığı alsın evinizde nereye güneş vuruyorsa oraya yatırın çok faydası olmuştu doktor önermişti.
ma1 Beslenmesi güzel diye götürmemiştim hastaneye kendiliğinden düşer diye düşündüm açıkcası ama maalesef daha çok yükselmiş
maya23 ma1 çok geçmiş olsun Allah şifa versin . Benim bebeğim de 19 günlük şu an bu sarılık riski ne zamana kadar devam ediyor ya doktor 3 saatte bir emzirebilirsin artık demişti korktum şimdi
hunilikurbik Biz iki kere yattık birinde değerimiz 17 küsürdü diğerinde 18 civarı yatırdılar ama endişelenme annesi sabaha hiçbir şeyi kalmıyor. Bende çok korkmuştum ilk başta ama onun sağlığı bizim korkumuzu bastırdı tabiki. Tek çare sık emzirmek bir de evde bol bol gün ışığı. Geçmiş olsun☺
Andromedauzay hunilikurbik merhaba Benim oğlumunda 13 çıktı sarılığı 8 aylık erken doğumdu Bugün küveze aldılar Ne kadar kalır acaba orda net bilgide vermiyorlar
Aslaninnnesi ma1 benim bebegim1 haftalıkken değeri 24 çıkmıştı.2 gün hastahaneden ışık tedavisi gördü.cok şükür sonra gecti
LeylaAlina ma1 benim kızım da daha yüksek çıktı ama korkulacak bişey yoktu kan tahlilleri olabiliyor böyle bol bol emzir sürekli dördüncü aya girdik birden gecti ama hep emzir
LeylaAlina Mavi ışık ta bir gün kaldı sonra uzman dr acilde baktırdık rengine takılmayın tuvaleti kilosu iştahı yerindeyse sıkıntı yok dedi öyle allah sabır versin geçiyor içiniz rahat olsun şmdi 9 aylık hiçbir sorunu yok
Mlkkrm ma1 Korkma insallah gecer 🙏. Bizim 16 di ve 3 ay sürdü cok sık emzırme ve mama takvıyesi yap doktorum aptamil 1 verelim demişti içinde şeker oranı yulsekmiş iyi ki dinlemişim hemen düştü sonra kestim mamayı gene emirdim Sadece ama asla uyutmuyodum bebegımı saat başı emziriyodym 3 saate birde mama
Seyhanceren Ben ilk doğduğundan itibaren çok sık emzirdim değeri hep 2 çıktı sarılık olmadı şükür bol bol emzirir beslersen bişeyi kalmaz içini ferah tut
Cinarveannesi007 ma1 benim yavrum 4. Gün kontrolde 33 çıkmıştı yatış verdiler. Ah ahh sütüm az gelmiş doymamış kilo kaybetmiş kuzum. Sadece 1 gün yoğun bakımda fototerapi aldı sonra 2 gün anne bebek uyum odasında 2 gün kaldık birlikte, çıktık hastaneden
hunilikurbik Andromedauzay 8 aylık doğduğu için mi küvezde aldılar, yoksa mavi ışığa mı koydular anlamadım orasını tekrar söyler misiniz
Andromedauzay hunilikurbik 8 aylık doğdu 4 gün küvezde yattı çıktı 6 gündürde yanımdaydı Bu sabah sarılık değerini ölçtüler 13 çıktı Bu seferde sarılıktan dolayı küveze aldılar