Kizlar merhaba bebegim günde 1 kez gece yatmadan mama içiyor. 6.30 gibi yemek 9 gibi mama uyku. Ama hazmetmesi sıkıntı olur mu? Aslında tamamen kessem bile iyi ama 6.30da yemek yiyince acıkıyor ya da alışkanlık mı oldu bilmiyorum sonuçta bizde o saatten sonra tekrar yemek yemiyoruz. Kizim 20 aylık