Bebeğim 6 ay 20 günlük. Yaklaşık 1 haftadır sık sık kusuyor. Bazıları fışkırır tarzda. Genellikle yemek sonrası daha çok kusuyor. Geceleri de çok huzursuz uykusu çok sık bölünüyor ve emmeden uyumuyor. Doktora götürdük ama bir şey demedi kan tahlili yaptı biraz kanı düşük dedi o kadar. Sizce neden olabilir , siz de yaşadınız mı bu durumu ?