Bebeğim 20 günlük, 3 günlükken sarılıktan ötürü hastaneye yatırdık mavi ışık aldı. 11.2′den 3.5′e düştü sarılığı. Doktor eve gönderdi. Bugün hâlâ vücudu beyaz ama göz kenarlarındaki beyazlar sarı gibi. Benzer durum yaşayan, bilgisi olan var mı? Neden hâlâ geçmiyor gözleri, tekrar hastaneye yatmasından korkuyorum, bu arada emmesinde tuvaletinde vs. sorun yok