isaumut Bebeğim 3.565 kilo doğdu sonra 3.300 düştü şişliği felan inince bugün aşısı vardı 4.800 olmuş 51.cm doğdu boyuda 58 cm olmuş sizin bebislee ne kadardı anneler 7 Eylül doğdu
kralicee1903 isaumut benim bebeğim de 50 cm 3200 doğdu 1 aylıkken 55 cm 5500 kg olmuştu😊 sadece anne sütü ile
LaraCroftTombRaider isaumut 1 Eylül’de 3975 doğdu, sarılık sınırında 3600lere düştü doktor bol bol emzir hastaneye yatırmayalım dedi, 32 günlükken 5600dü Şimdi 45 günlüğüz ne durumda bilmiyorum 🤷🏻♀️😇
Coynes Benim kizimda 3 eylulde dogdu 3850 hastanede kaldi enfeksiyon sebebiyle cikarken 3700 filandi 15 gun once saglik ocagi tartti 4500 kilo idi suan ne kadar bilemiyorum boyu 52 santim doğdu 56 idi yine en son
isaumut semaa94 mama takviyesi de veriyorum ben sarılığı vardı o yüzden geçti şükür günde 2 kere mama veriyorum genelde emziriyorum zaten 2 saate bir zaten aciktiginda uyanıyor ağlıyor parmağımla ağız cevrsine dokunuyorum ağzını açıp kapatıyor anlıyorum o zaman