melegininannesi38 Kızlar bebeğim 2630 gram doğdu hastaneden çıktığımızda 2400 idi şimdi 2 aylik olacak 4 kilo 80 gram olmuşuz nasil kilo alma durumu hem mama hem anne sütü ilerliyoruz
Star52 melegininannesi38 önce soruya cevap vereyim normal!!!! Sadece anne sütü alan bebeklerde ayda 500gr normal!! Mama alanlarda tabiki fazla olacak ki sizin çocuğunuz ayda 1 kilodan fazla almış. Şimdi siz bu postları açtığınızda ayda 500gr alan bebek annelerinin canı sıkılıyor yapmayın!!!
Cekiyorum_Gulumse melegininannesi38 doktorunuz cevaplamadi mi ? Sadece anne sütü alsa 600 gram da alabilir. 1200 gram da mama ile takviye de doymuyorsa doktora danışın desteklenir tmm. Ama bebeğinizin kilo alımı doktor tarafından boyu kilosu bas çevresi birlikte prrsentil tablosuna göre bakilir. Ve not edilir. Her ay doktorumuz bakıyor. Ve bilgilendiriyor. Kimi cocuk 2 aylık 6 kilo kimi çocuk 4 kilo olur alt ve üst sınırlar vardir
belinay0316 Star52 melegininannesi38 canım benim kızımda 2 ay 23 günlük 2 630 doğdu hastaneden çıkarken 2 600 du ilk ay kilosunu tam hatırlayamadım ama 2 ay komtrolumuzde 5.45 di kilosu doktorumuz güzel dedi gelişimi için zayıf doğan bebekler daha hızlı toparlıyomus ayda 600 Gr la 1500 kilo arası normal kabul ediliyormuş doktorumuz öyle söylemişti bu arada bizde meme+ mama ilerliyoruz ilk aylar hipp sonra sma laktozsuz kullandık süt alerjimiz için alerjik mama bir aydır keçi sütlü kullanıyorum
Telifd Star52 kesinlikle katiliyorum ya. Bu sayilara rakamlara takilmayi ne zaman birakicaz acaba? Bu sekilde boy kilo vs ile ilgili post atilir anlamiyorum. Iyi niyet goremiyorum.
melegininannesi38 Cekiyorum_Gulumse lan ben böyle dengesizler görünce forumA felan girmek istemiyorum hayırdır yani ne oldu size ne giren çıkan oldu afedersiniz, de
Cekiyorum_Gulumse melegininannesi38 pardon? Önce agzini düzelt. Dengesizin kim olduğu belli burada sana terbiyesizlik yapan mı oldu ?
melegininannesi38 inscnmya evet doktor onayı ile sarilik vardı ondan dolayı başlatıldı ilk sıralar hip kullandım sonra aptamil şimdide SMa kullanıyorum
Ozhanoslem @melegininannesi38 tabki kıyaslama değil her bebek garklidir ama içiniz rahatlayacaksa benim bebeğim 2400 doğru 2 aylıkken 3800 falandı
Ozhanoslem @melegininannesi38 bebeğiniz kilo alımını nasıl olduğuna dair fikir almak istemediniz mi sizinkiyle aynı kiloda doğan bebeklerin kilolarınin sizinkinden dahada az olabildigini sizinkinin normal olduğunu söylemek istiyorum.
belinay0316 melegininannesi38 hipp kabız yapınca doktorumuz sma laktozsuz deneyelim dedi onu kullandik