Maveraaa Bu gaz damlasını aldım şikayetvar da çok fazla şikayet gördüm bebeğin daha kötü olduğunu vs yazmışlar kullanan var mi, kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım bebeğim 2 ay 9 günlük
emilia Maveraaa Ben kullandım, benim bebeğimde normalden cok daha fazla ağlamaya başladı. Doktora sordum bu ilaç bağırsak ilacı bebeklere verince evet gaz cıkarmaya yardımcı olabilir ancak bebeğin karnını da ağrıtıyor dedi. Bir daha kullanmadım.
aysmom1 Ben kullandım. Hatta bununla birlikte sab simplex kullandım. Aman aman bir etkisi de olmadı. Tabi bebekten bebeğe değişir