Benim gibi bu durumu yasayanlar lutfen cevap verin bebeğimi bir aylık aşıya götürdüğümde doğum kilosuyla hala aynı olduğunu fark ettik hiç kilo almamıştı özel doktora götürdüm süt alerjisi olduğunu söylediler ve ayrıca reflüsü varmış şurup verdiler bir hafta sonra kontrole götürdüğünde 180 gram almıştı diyetten sonra bebeğim 2 aylık olacak bana göre zayıf Doktor 180 gram olduğunu görünce böyle devam et dedi mama kullanmıyoruz sütüm gayet de yetiyor ama çok kusuyor sizin de bebeğiniz böyle geç kilo aldı mı Bana göre ayına göre zayıf bu durum beni üzüyor sizde de var mı böyle durumlar