Sedanurbet Bu akşam dondurma yemiştim biraz gece bebeğimi emzirirken bi anda bi avuç dolusu bayağı fazla bir şekilde kustu dondurmadan mi olmuştur acaba aklıma o geldi bebeğim daha 1 haftalık böyle bi durum yaşayan varmi
Basak71_ Sedanurbet benim yememe izin vermemişlerdi sütün üşür diye halada yemem soğuk bi şeyler içmem hastalanmayım diye içmiyorum şimdi de
rabiadmrr Sedanurbet bizim doktor dondurmayı yasaklamıştı bana gazı var diye soğuk şeyler de bebeğe dokunurmuş ayrıca