beyoglu67 ben bana özel olduğunu iddia etmiyorum farkındaysanız, en önemli besin uyku ve gece uykusu benim bebeğim gece 3 ten önce mümkün değil uyumuyor böyle bi çözümü varsa neden denemeyeyim diye düşünüp fikir edinmek amaçlı buraya yazdım büyük büyük tepkiler vermeniz anlamsız. Ben aldım bu damlayı kullanıyorum yazmamışım farkındaysan? Kullananlardan fikir edinmek istemişim di mi? Annelerin yorumu önemli benim için kullanan veya kullanmayanın. Bilinçlenip ona göre bi yol çizerim diye düşündüm ama gerçekten karşılaştığım manzara hoş değil. Linçlendim resmen yani bu kadar olmaz yanlış bişey sorduğumu düşünmüyorum. İllaki zorluğu var ama tepkiniz gereksiz