6 aylık bebeğimin burnu tıkalı ara ara akıyor hapşırma ve biraz öksürüğü var. Ateş ve kusma yok çok şükür. Bugün doktor sık sık burnunu serum fizyoloji ile temiz tutun ilaca gerek yok hafif grip geçiriyor dedi ama halsiz baya bebeğim. Bir kaç yerden udi hindi yağını okumuştum. Doktorumuz bitkisel şeylere karşı olduğu için önermedi. Sizler nasıl atlatıyorsunuz bu grip durumlarını biraz bahseder misiniz?