Merveisildakk8 7aylık bebeğim var tadımları bitirdim ama yemiyor sürekli anne sütü alıyor bu durumda ne yapıyorsunuz acaba benim gibi olan anneler 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
9mart Merveisildakk8 hiç bi şey yapamıyorum maalesef yemiyo ağzını açtığı yok bi hevesle hazırlıyorum bi çay kaşığı bile yemiyo o kadar üzülüyorum ki bende burda kalayım
Nismom Merveisildakk8 tamamen akışına bırakın hiç dert etmeyin bizde aynı durumdaydık. Ufaktan yemeye başladı. Bi kırılma noktası var bence zorlamadan sürekli teklif edin . İstemiyosa yemesin. Mama sandalyesi kullanın ve mutlaka masada sizinle otursun yemese bile. Öyle öyle öğrenip heves ediyolar.
Evaninanasi Merveisildakk8 9 aylık olana kadar yemedi benim beneğim. Bir şey yapmadım. Zorlamadım hiç yemediyse kaldırdım. 9 aylıkken yemeye başladı. Bu süreçte yaptığım tek şey kendin yemek yerken sürekli onun karşısında yemek ve her yemek aşırı lezzetliymiş gibi övmek oldu.
Siboshow Siz yemek yerken tepkileri nasıl? 6. Ay aşısından sonra aynı durumu yaşadık ağzını kilitliyordu resmen. Biz yemek yerken çok istekli ve heyecanlı olduğunu fark ettim. Artık bizimle birlikte yiyor 😊
Sirretnur Mama sandalyesi etkili oldu bide yemek yedirirken saçma saçma şarkılar söylüyorum kedi köpek sesi cıkarıyorum bende
Merveisildakk8 Bizimki mama sandalyesine bile oturmak istemiyor 🤦🏼♀️ akışına bırakalımda sütümüz artık eskisi gibi değil ya doymuyormuş gibi hissediyorum dişleride var 5 tane ona rağmen yemiyor 🤦🏼♀️
Beren2323 Benim kızımda 6 buçuk aylık tadım yapıyorum minik minik yiyor zorla çoğu çıkıyor ağzından nasıl alışacak bilmiyorum
Merveisildakk8 Evaninanasi insanda okadar hazırlayıp çöpe gitmesine üzülüyor işte nimetin 🤦🏼♀️ neyse alışıcaz elbet birgün yicek demekki 😀
Esssa4161 Merveisildakk8 anne sütü alan bebeklerde bu durum normal.Emdiği kadar emsin aklı kesmeye başlayınca kendi kendine isteyecek zaten dert etmeyin
beyoglu67 Merveisildakk8 sadece bebeğe özel tatsız seyler mi yediriyosunuz acaba Belki sevmiyor o tur yemekleri Ben kizima sadece tadimlari yaptirirken ona özel bsieyler hazırladım. Sonrasında bizim yemeklerimizden yiyebilecegi kısımları yedirdim Zorlanmadim cok şükür