Nazl_alkss sen çevrene bakma doktor ne diyor ona bak derim .. bende ilk çevreme sordum yaptırdınız mı die direk kaynanamın tarafı ay ne gerek war biz yaptırmadık bişey olmadı dediler. Kaynanam tabi o kdr para verilir mi millet yaptırmıyor vs vs dendi .. biz eşimle baya araştırdık doktorlarla konuştuk dedık tamamla yaptıralım.. yengemin cocuguyla benım cocuk arasında bir kaç ay war onlar rota yaptırmayıp , menenjit yaptırdılar sadece … bebegı hastalandı ateş kusma öksürük şiddetli şekilde oldu 10 gün yattı cocuk rota virüsüne yakalanmıştı ve çok zayıfladı zor toparlandı ne hikmetse em ufak bişeyde hastalanıyor o zamanlar da salgın wardı ve biz aşı yaptırdığımız ıcın olmadık hasta felan aynı şekilde o me gerk war yaptırmadık diyen görümcemın cocugu hastalandı 10 gün yattı üstüne kendi eşi de yakalandı ..sonra kaynanamın yüzüne vurdu eşim noldu anne dedi onemlimiymiş dedi sadece sustu 😅 yani kısacası direk vurdurun cok onemli bir aşıdır .. ishalli ölüme sebep oluyor , ateş kusma ishal şeklinde ilerliyor şiddetli bir hastalık gerekirse aç kalın ama o aşıya o parayı verin . Yoksa hastalanır hastaneler de o paranın kaç katını ödemek zorunda kalıcaksın üstüne cocugun ve sen helak olucaksın.. yengem sonra cok pişman olmustu yaptırmadığına hayla da konuşur