Şuan 37.2 , 37.4 ile ateşi yükseliyor bebeğimin. Geniz akıntısı yok. Hasta olduğunu sanmıyorum ama büyük çişi 2 gündür çok fena kokuyor. (3 ay 26 günlük) enfeksiyondan şüpheleniyorum.
Sabah aile sağlığına gittik doktor pek bişey söyleyemedi hasta değil enfeksiyon da görünmüyor ama diş de değil dedi. Dün gece hiç uyumadık neden sizce ya ateşi biraz daha yükselirse acile götüreceğim