Kelebek36 buzluktan dışarı çıkınca çözüldükten sonra 3 saat ömrü var diye biliyorum süt sağma poşetinin kullanma kağıdında yazıyordu; dışarıda 3 saat alt kısımda 3 gün buzlukta 3 ay. Mantıken de çözülünce dışarıda 3 saat kalır diye hep içirmedim ben 3 saat geçince geçmediyse de tekrar alta konulabilir.