Yenidoğan bebeklerin cogun da goruluyormus her yenidogani kardiyoloji görmediği için çoğu da bilemiyor tabi ilk kizimda vardı 1 yaş muanesine kadar geçmiş olur dedi 1 yaşta KBB kardiyoloji pediatri her bölüme muane ettirdim kapanmıştı 2. Kızım şuan 7 aylık onu hiç kardiyoloji gormedi 1 yaşında onu da muane ettireceğim geçiyormuş ama