Krizinka_5 Eşimde uyuz çıktı ben ve bebeğime de baktı doktor bizde yok ama döküntü var bizde ilaç kullanacağız doktor yazdığı 1 hafta boyunca başına gelen var mı çok kötüyüm bebekler kaşınır mı canı acır mı ?
sibelturan Krizinka_5 onlar gecirmiyo rahatlatiyo bu ütü Mutu de yalan bı arkadaşım hayvanlara kullanılan uyuz ilacını alıp sürdü tek seferde geçti ben ona cesaret edemedim trendyoldan dermapen diye bı losyon vardı onu aldım geçti daha sonra bebeğime.gecti ona da kulandim
Krizinka_5 sibelturan dermapen trendyolda mı satılıyor tüm eşyaları poşetleyeceğim minimal düzeyde eşya bırakacağım hepsini 60 derecede yıkayacağız ve bu kremleri kullanacağım bir karışım da var onunla birlikte Bebeğiniz kaşındı mı bebekler kendini kaşır mı nasıl rahatsız oldu yüzüne ve kafasına mı çıktı bir şeyler