Glsnflz DuyguEsila endişe etmene gerek yok normal annesi.rüya görür diyorlar.biz 4 e yaklaştık hala devam ediyoruz.
Aslyyyy DuyguEsila bize doktorumuz onlar büyüme sesleri demişti. Bende çok korkmuştum hatta gece başında beklemiştim.
DuyguEsila Glsnflz korkuyorum internetten araştırdım doktora götürmenizde fayda var yazıyordu hep endiselendim😢