Merhaba hanımlar
Bebeşim prematüre doğdu. İlk başta hastanede meme ucum yok diye hemen plastik meme ucu takıldı. Sonrasınsa sütümde yoktu ve mamaya başladık. Makineyle sağa sağa sütüm az da olsa geliyor ama meme ucum bir türlü çıkmadı. Plastik başlık olmadan bebek asla mememi tutmuyo ki zaten gelen sütte azıcık yani çekerken zorlanıyor. Ne yapmam lazım bilmiyorum çoğunluk mamayla besleniyor şu an