Aslicamm ben hep ordan alıyorum, hanımefendinin bahsettiği gibi bir durum yaşamadım ürünleri çok güzeldi. bilmiyordum böyle olduğunu. Çocuğum “makarna lütfen” diye ağlasa almam artık. Kepazelere bak hele. Millet enkazın altında yavrusunu kanıyla tükrüğüyle besledi ya. Aşırı kinlendim. İhtiyaçlar bitmezmiş. Umarım bu protesto gerçekten hak ettiği yere varır ve batıp giderler. Öyle bir nefret şu an.