Defnem36 Slm kızlar bugün ikili taramada Plasenta sol lateral yerleşimlidir deniliyor bu durumda bebeğim sol taraftamı sol kız sağ erkek derler bilgisi olan varmı
Defnem36 sseymanur demekki söylenti o zaman hayırlısı hangisiyse Allah onu nasip etsin ama merakta etmiyor değilim 😀😀
sseymanur Defnem36 Allah hayırlısını nasip etsn ama ikili taramada doktorlar bazen soylyr ben bu gebelgmde ikili taramada öğrendim tahmini söyledi bı kaç hafta sonra da kesn olrk ogrendm
Defnem36 Stresbabacimstress Aslında yorumlara bakıyorum değişiyor sağda kız olanda var erkek olanda 😀😀
Defnem36 avokadosever hayırlısı inşallah 🤲❤️kaç haftaliksin Deletedmom_75 😀😀ah internet hep çekiyor bunlara bizi
Defnem36 Ogrenecekcokseyvar benimde ilk kızdı ama hatırlamıyorum hangi tarftaydi Badeninannesi1 bende internetten okudum hep öyle diyor merak ettim designermoms sanırım hamilelik bizi hep çekiyor bu tarz konulara 😀😀
Badeninannesi1 Defnem36 inanın bilmiyordum böyle bişey oldugunu sizden okudum ama kızım hep sağdaydı benim