Hanımlar geçen hafta grip oldum emziriyorum ve 3 4 gündür oğlum da öksürüyor benden geçti diye düşünüyorum önümüzde kış genellikle hasta olan biriyim yine ona geçsin istemiyorum aranızda bu kadar küçükken bebege ve kendine grip aşısı yaptıran oldu mu?