fik Wee Baby kullanıyorum ve sürekli kayıyor sütyenim ıslanıyor bu durum canımı sıkmaya başladı kaymayan güzel emen göğüs pedi önerisi olan var mı ?
ipekarya fik lansinoh .. Doğumdan önce aldım çok iyidi süperdi mis gibiydi bitince ucuz olsun diye wee baby aldım yaz sıcağında pişman oldum aktı koktu kaydı çok kötüydü sonra zaten ihtiyacım kalmamıştı keşke 2. Alışımda lansinoh alsaymış dedim tekrardan.
ipekarya fik 2 ayını bitirdi bıraktım bazen gün içinde sızlayıp 1-2 damla çıktı.. herkesin farklı olabilir tabi :)
ipekarya fik evet devam ediyorum şimdi kızım 4 aylık inşallah uzun süre emziririm diğer kızımı 14 ay emzirmiştim 🙏🏻 4 sene önce lansinoh ped çok ucuzdu bu sefer gerek görmemiştim ama pişman oldum :)
Nurrr_m Baby mom ince jelli göğüs pedi. E bebeğin kendi ürünü. Bir kaç farklı marka denedim en güzeli buydu tavsiye ederim. İnce jelli olmasına dikkat edin