Merhaba kızlar bebeğimin kulağından akıntı geldiğini farkettim ilk gün kulak kiri sandım kurumuştu çünkü ikinci günü kokulu ve sıvı şeklinde görünce hemen doktora götürdüm enfeksiyon kapmış dedi antibiyotik verdi doktor 7 gün çay kaşığıyla ver dedi 4. günü bugün aynı durumla karşılaşan var mı neler yaşadınız