Kızlar bebeğim 4 aylık bugüne kadar hep sleppy bez kullandim hic pişik olmamisti şuan çok fena pişik oldu hamazinc krem kullandım zeytinyağı kullandım havalandırdım suyla yıkadım güzelce ama geçmiyor bir haftadır böyle ne yapabilirim acaba alerji mi oldu ilk bebeğim birbilgim yok