iremsena_98 Canım burnunu sürekli açık tutmaya çalış serum fizyolojik ile. Gece yattığinda baş ucuna karanfilli soğan koyabilirsin. Bide belki doktora gidersen soğuk algınlığı şurubu verebilir. Ama doktora sormadan asla öyle ilaç kullanma canım. Çok geçmiş olsun