Gulll_ Sizlere birşey danışmak istiyorum anneler aranızda evlendikten sonra okuyan kendini geliştiren varmı varsa yazabilir mi bende kendimi geliştirmek istiyorum ama ne yapmam gerektiğini nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum
Deletedmom104 Gulll_ lise, üniversite bitirdiniz mi? Cevabınız hayırsa lise için halk eğitime üniversite için üniversite sınavına çalışarak başlayabilirsiniz
designermoms Gulll_ ben de liseden sonra güzel bir yerde çalışmaya başladım üniversiteyi açıktan okuyordum biraz ara verdim şimdi 4 aylık bebeğim var ben de sınava hazırlanıp güzel bir bölümle tekrar başlamak istiyorum Yabancı dil geliştirmek istiyorum inşallah başarabiliriz ama istemek bile bir şey
bernnaa Gulll_ sağlık teknikeriydim evlendikten sonra fizyoterapist oldum üstüne tıbbı sekreterlik okuyacam bu sene. Kendini geliştirmek güzeldir yeni bilgiler edinirsin
Gulll_ designermoms benim bebeğim de 5 aylık bende öyle yapmak istiyorum lise mezunuyum yabancı dil için bende düşünüyorum ama tek başına da evde zor olmaz mı
designermoms Gulll_ şöyle benim eşim ikinci dil için kursa başlayacak ona ne öğrenirsen aynı gün gel bana da anlat ben de öğreneyim dedim Ama ingilizce için videolar izleyeceğim bence kesin yararı olur deneyebilirsin
Gulll_ bernnaa Çok sevindim senin adına başarıların daim olsun 😊 Evet öyle öyle de ben nerden başlayacağımı bilmiyorum çok uzun zaman oldu lise biteli 23 yaşındayım