Ya arkadaşlar kızıma sleepy kullanıyorum cırtlı 4 no ama çok hareketli oldugu için kilot bezin kullanımının kolay olacagını düşünerek onu kullandım ve felaket pişik oldu geçiremiyorum size de böyle oldu mu pişiğe ne kullanmalıyım 3-4 farklı krem kullandım geçmiyor😒😒😒