siyahekran06 Kızlar 2 yaş oğlumun kreşte sınıfında el ayak hastalığı olanlar varmış bugün okula göndermemişler benimkisi gitti Bu hastalık hakkında bilgisi olan var mı Sizce ben de herhangi bir şey yokkenden itibaren göndermemeli miyim
Haticeyns siyahekran06 el ayak hastalığı salgın olabiliyor maalesef öncelikle ateşle başlayıp vücut da döküntüler oluyor daha sonrasında el ve ayaklarda spyılmalar meydana geliyor yani biraz zor bi hastalık kızım geçirmişti inşallah hiç bi çocuğumuz bu hastalığa yakalanmaz 🙏🏻🌸