balliikedii Poyraz123455 mama ile besleniyor anne sütü alırkende önde gidiyordu kilosu yedikleri genel olarak yarıyor doktorumuzda öyle dedi
balliikedii Poyraz123455 aslında normal kilosu benim beneğim doğduğundan beri anne sütü aldığı dönemde de 1 Ayda 2 kg aldı şaşırmıştık doktorumda gülmüştü bu yanaklar gelecek vaad ediyor siye şimdi ben demiştim diyo 😂
Sincapannesii Poyraz123455 3 aylıkken kızımın kilosu 6 kiloydu ama bir önceki aya göre az kilo almıştı 2 aylıkken 5 kilo 400 gramdı şu an mama takviyesi ile gidiyoruz 5 gün sonra 4 aylık olacak bakalım kaç kilo almış