izd mihra123 ben emzirdiğim için kullanmamıştım, eşim kullandı, geçti hemen. İlk doz tedavi, ikinci doz ise önlem içindi
Poyraz-44 Evet kullandım 15 gün sonra ikinci defa kullandım ilk önce geçtiğini düşünüyorsun baya azalıyor kadinmalar yaralar sönüyor tam kurtulduk derken tekrar başa dönüyorsun
Desperite Poyraz-44 merhaba ziveri kullandıktan sonra tekrar neden başladı sizce yani bunu kullanırken ev temizliğini tamamen yaptınız mı ya da neler yaptınız? Biz dr almauı düşünüyoruz ama korkuyorum da haptan. Evi baştan aşağı temizlesem duvarları boyatamam ki
Desperite mihra123 kullanırken neler yaptınoz peki? Nelere dikkat ettiniz? İlacın bi yan etkisi oldu my? Cocuğunuz var mı o da kullandı mı? Bu wilkinson ve karıştırılan kremi sürmekten tiksindim gerçekten ameliyat olacaksın deseler tamam derim 😢 hap gerçekten etkili mi
mihra123 Desperite Çok şükür gecti her yeri temizledim her seyı yıkadım sirkeyle sildim ogluma geçmedi çok şükür
Desperite mihra123 tedavi yaptık 1 ay önce wilkinsonla ama şimdi de çocuğumda başladı. Alıcam ziver ben de en sonunda. Doktor mu tavsiye etti siz kendiniz mi aldınız
mihra123 Desperite Wilkonson kullandım biz 2 kere olduk ilkinde Wilkonson kullandık gectı7 ay sonra tekrar olduk bu hapla gectı çok şükür sirkeli suyla yıkandık kükürtlü sabunla keselendık eczacı tavsiye etti biraz pahalı ama işe yarıyor cok şükür kurtulduk
Desperite mihra123 hangisi pahalı? Hap biraz fiyatlı da önemli değil gözüm görmüyor artık üç beş. Kükürtlü sabun biz de alalım. Bu wilkinson çok iğrenç ya. O yapışkan hissi çok iğrenç
Marsila izd Emzirirken kullanılmıyor mu yani ya ben de düşünüyorum artık ya 😭 gerekir ise mama veririm
Desperite mihra123 8200 deseler de alacak durumdayım. 2. Üç günlük wilkinson tedavisindeyiz. Nefret ettim kokusundan bulaşından herşeyinden. Bi hafta ara verşp tekrar yapmayacağım. Direk ziver alıcam
MelikeAda Arkadaşlar bizde uyuz olduk eşimden bulaştı şimdi bebeğime de geçti kaşıntıdan uyuyamıyor ne önerirsiniz (1 yaş)
Desperite Mdorukkk geçti gibi. Su an hiçbirimiz kaşınmıyoruz ama biz ziver kullanmadık. En son 3 hafta önce sanırım wilkınson sürdük 3 gün. Temizlik ful. Öylece kaldı. Ama eşim işe gitmeyi bıraktı o da evden calısmaya başladı. Ondan sonra düzelme başladı bizde