Merhaba arkadaşlar bugün o kadar kötü bir gün yaşadım ki kızım resmen elimde morardı bitti gazdan dolayı o kadar zor ki gaza çıkması çıkmıyor mu ne mesajlar yapıyorum ne zeytinyağı sürüp karnına ovalıyorum ne ayaklarına masaj yapıyorum hiç hiç faydası olmuyor gaz damlası bir biogaia gazlanmasını kullanıyorum ama o da pek işe yaramıyor ondan sonra başka bir tane kullanmıştım o da çok kötüydü o daha beter etti bugün ambulansı aradım yaptiklarımı tekrar Etiler bu nasıl bir çaresizlik Allah ağır hastalıklardan korusun ama kaskatı olana kadar ağlıyor çırpınıyor düşündükçe kafayı yiyecek gaz yapmasın diye resmen aç geziyorum rezene çayı kimyon çayı papatya çayı içiyorum bana mısın demiyor 😭😭❤️