ikibebedublekahve nursultan yaa hayırlı olsun :)) şuan okuduğun bölüm var mı varsa nedir, bende işletme okuyorum 7 senedir bitiremedim şimdi de web tasarımı ve kodlamaya kayıt oldum hakkımızda hayırlısı olsun inşallah çok heyecanlıyım :)
Ozlem9185 ikibebedublekahve tibbi sekreterlik istiyorum seneye kaldı artık iki yil okuyup kpss ye de inşallah iyi puan alırım da atanarim yaş sınırı yok sanırım birde atanirsak düz memuru oluyoruz
ikibebedublekahve Ozlem9185 valla bilgim yok kuzum hakkında hayırlısı olsun inşallah seneye unutma alarmını kur 🥲