Nlgn ilk Ahmet kamaliya gittim ama bi memnuniyetsizlik oldu .. galibaa sorularımı geçiştiriyo gibi hissettim emin olamadım çok araştırdim il sağlık müdürlüğündeki bı kaç tanıdık Ercan genç ve İsa üzüm önerdi Ercan gence gittim ve şu anda çok memnunum sağolsun çok aktif ve atılgan ve en önemlisi muayene tarzı al annesi kucağına diyor kucağımda muayene ediyor.. çocuğun ağlamasina engel olmak için.. hiç ağlamadan muayene oluyor