Hilalilyayigit Arkadaşlar merhaba bebeğim 6 aylık tadım sürecini bitirdik ve ek gıdaya geçtik. Ek gıda sonrası kaynatılıp soğutulmuş su mu hazır bebek suyu mu veriyorsunuz. Bir de biberon mu(hangi marka) bardak mı önerirsiniz
hayalperest2310 Hilalilyayigit hazır su veriyorum kaynatmıyorum da abartıya kaçılmıyor mu bu bebeklerin vücudunun mikroba da alışması lazım 🙁
Deletedmom_110 Hilalilyayigit hazır bebek suyu e bebekten ve hayat su arıtmam da var kaynatıp baba cazip gelmiyor neden bilmiyorum alıştırma bardağı kullanmıyor bu suları başlığıyla içiyor 9 ay 5 günlük
ipekarya bebek hazırsu ile başlayıp ilerleyen dönemlerde cam şişe hazırsu en son üzülerek söylüyorum plastik damacana şeklinde ilerledik Kaynamış ılımış su bana bi türlü kolay gelmedi
ipekarya Avent alıştırma bardağı en kullanışlısı 4 sene önce bunu kullanmıştım ilk şimdi 4 aylık bebeğim için indirimde yine onu alıcam, yeni model kullanışlı bir şey öneren olursa burda haber bekliyim bende :)