karahann
:(( benim bebeğim de gazlıydı, belli başlı şeyleri yemedim kavun kuru fasulye süt vs. geri kalan yemeklerime bol kimyon attım kahvaltıda yumurtayı bile kamyonla yedim, kimyon ve rezene çayı demledim bebeğe de gece uykudan evvel bir çay kaşığı içirdim kalanını da ben içtim (evet biraz eski usülcüyüm annem yapmış diye yaptım), gaz damlası kullanmadım. bol bol gaz masajı yaptım, zamanla geçti :(