Oğlum 2,5 yaşında kelimeleri biliyor kitapta görünce tektek söylüyor, şarkıları ezbere biliyor ve söylüyor. Hatta 10 a kadar sayıp geriye doğru da sayabiliyor 20 ye yakın harf biliyor harf ve rakamlara ilgisi çok… ancak bizle iletişim kurmuyor… bazen ismine bile bakmıyor … karşılıklı konuşamıyoruz sorulara cevap alamıyoruz yada 1 soruya cvp verip 2. Ye dönüş yapmıyor… buna benzer iletşim problemi yaşayan var mı. Sonuç nereye gidiyor kestiremiyorum.. belki profesyonel destek alan ve bana fikir verecek olanınız vardır