Ess92 Usnac1995 çocuğunuzda mı sizde mi? Bizim doktorlar kızımın kan değerlerine bakmada çok çekimser davranıyor da merak ettim. Ben de ayrıntılı kan değerlerine bakılsın istiyorum. Cevaplarsanız sevinirim ❤️
Usnac1995 Ess92 bebeğim için canım. 8 aylıkken bakılmıştı değerlerine demir düşüktü. Demir ilacına ağırlık verdik o yükselmiş ama b12 düşük çıktı. Neden kızınızın değerlerine bakmıyorlar anlamadım normalde en kötü 1 yaşta bakılıyor ❤️
Ess92 Usnac1995 aa tamam canım 18. Ayda kontrol var artık söyleyim hepsine ayrıntılı baksınlar. Devlet diye mi böyle yapıyorlar ki anlamıyorum. Neyse teşekkür ederim ❤️
Usnac1995 Ess92 Allah Allah sağlık ocağındaki hemşire de mi bir şey demedi. Bende devlete gidiyorum. Tahlilleri var hocam 1 yaş dedim mesela hemen yaptırdı. Rica ederim bu arada ❤️