Merhabahanımlar 8buçuk aylık bebeğim bebeğim var kaşık reddi var yani elimle verdiğim bir şey yiyor ama kaşıkla bir şey verdiğim zaman çorba mama muhallebi tarzı bunları kesinlikle ağzını kilitliyor açmıyor yani buna bir çareniz var mı arkadaşlar sizde de var mı yani böyle şeyler lütfen yazarsanız çok sevinirim Ya bir çaresi olan yazarsa çok mutlu olurum çok yoruluyorum çünkü yedirirken zorlamak da istemiyorum