Herkese merhaba, 15 ay 10 günlük kızım var. Sadece bazen anne ve mama diyor baska hiç bir kelimesi yok. Her söylenileni anlıyor ve yapıyor yani nesneleri tanıyor aslında ama herseyi ıııı diyerek gösteriyor ve anlatıyor. Sürekli ona herseyi tanıtıyoruz,isimlerini söylüyoruz ama gelişme katedemiyorum. Normal mi sizce kelimesi olmaması. Bu sureci bu sekilde yaşayan oldu mu aranızda?