Svgars ben iğne kullanmanızı hiç tavsiye etmem çünkü kayınvalidem de kullanımıştı tekrar hamile kaldı sağlık ocağında yaptırmıştı iğnesini hemşire üstüne basa basa söyledi ki tüylenme ve sivilcelenme çok yapar hepside oldu şuan çok pişman tabi en önemlisi o iğnenin üzerine de hamile kaldı kişiden kişiye değişir belki bilmiyorum yine de sizin kararınız 🌸