Minikprenses_1 canım ben sezeryan ile doğum yaptım doğumdan beterdi valla banada nağmesine kalsine vermiş doktor onunla idare ediyordum onu bir gün içmesem afedersin adet görür gibi kanamam oluyordu ağlıyordum her gün sonra genel cerrahiye gittim oda çatlama var çok derin ameliyat olacaksın dedi bende olamam dedim ilaç verdi fitil falan biraz onlar rahtlattı birde ballı su , ışık suya bir tatlı kaşığı aç karnına dene akşam sıkısıyorsun bende öyle oldu başkasını bilemem ama